bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Monday, March 29, 2010

dedicated to MuHD Kha!r Am!n..

tau x nape sy kte da xde makne??sebab awak xpernah nak bagi saya makne tu..sejak mase tu saya da xnak igat pada kenangan lama.kadang kenangan tu indah..tapi bila saya ingat2kan kembali..da xde ape yang boleh saya harungi bersama awak..awak xtunjukkan betapa pentingnya saya pada mata awak..tapi xpe...sume da jadi sejarah...awak ade jalan hidup awak.dan awak bahagiala dengan ape yang awak lakukan..dan saya?saya ade care dan jalan hidup yang saya pilih.dan saya ingat pada pesan awak..cume janji yang awak pernah lafazkan pada saya dulu....saya anggap ia telah hangus....kita da xperlu bermain dengan api lagi takot terbakar jari nanti.jangan ditambah minyak pada nyalaan api yang semakin padam,jika tidak mahukan ia membara kembali..time kasih atas segalanya..awak memang seorang yang baik.tapi sayang kita xmampu pergi jaoh sebagaimana yang kita harap2kan dulu.. 

No comments:

Post a Comment