bekgroud

Leelou Blogs

.: aNTara mEReka YaNg sEtia :.

Saturday, March 20, 2010

jumPA juGak kASih Ku..

my journey stat on 3 non..trip to Quantan..yehaa..dapat jumpa kasih...kisah dia bermula camni.
ain:yana nak ikot x?
aku:g mana?
ain:ala..jom je la..wat teman aku
aku:ye la g nak mana??(masih dalam keadaan mamai)
ain:g kuantan..
aku:g kuantan???ha??wt pe?[padahal dlm pkiran cm2 da ade]aku pon agree la..
But!!!aku g pon sebab dy nak payung.lau x,jangan harap nak sampai sane lg2 tga2 bulan ni..
Meyh aku kenalkan roomate yang ajak aku ni..

ain & wan..
my driver.haha..

sampai sane tros kol kasih..jumpa kasih..rindu kasih..peluk cium gile kasih..lame gak kot tak jumpa kasih..dengan bantuan kasih..aku dapat la cari tempat tok bermalam.lau xdalam kete je la tidonyer..
ni tempat penginapn kami..


ni la penginapan kami..

lam pale aku ni cam idea.nasib g ngan ore..lau x da lame aku jelajah 1 kuantan tuh..nak jumpa sumer2 membe aku..
esok pg2 lg..da siap chek out,g bekpes mah intan then tos g gambang water park..fulamak.memang bes..nice korang g..seronok gile..aku sampai nak termuntah2 men game kat stu..ade rezeki nak g lg..

gambang water park..

mandi+men air+takin pix=blik la..ape lagi..ni pix aku plak..


 ni la kasih aku... intan...


ain wit me..at entrance

kepou giler katil.saje...

dan xlupe pada sweet memory....

ingat x wahai kawan2ku???

No comments:

Post a Comment